نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3463
-
الف
+

«حمید لولایی» با یک فلم کمیدی دیگر به سینما می آید

«حمید لولایی» کمیدین پرآوازه ایرانی با فلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی2» به سینما می آید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «حمید لولایی» بازیگر کمیدی سینما و تلویزیون ایران با نقش آفرینی در فلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی2» به کارگردانی «علی توکل نیا» به سینما می آید.

«حمید لولایی» به تازگی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشت: فلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی2» این روزها در منطقه خاوران تهران در حال فلمبرداری می باشد. امیدوارم فلم مورد پسند تماشاچیان سینما و تلویزیون قرار بگیرد.

قسمت اول این فلم در سال 1384 خورشیدی به نویسندگی «محسن تنابنده» و با بازی «الناز شاکردوست»، زنده یاد «منوچهر نوذری»، «شهرام حقیقت دوست»، «حمید لولایی» و… به نمایش درآمد.

داستان سری دوم این فلم از جایی آغاز می شود که پسر «آقای شایسته» با بازی مرحوم «منوچهر نوذری» برای فروش اموال و دارایی های پدرش به ایران می آید.

در این میان وکیل خانواده در حضور پسران و دختر «شایسته» برای اولین بار اقدام به قرائت وصیت نامه موکلش می کند.

پس از قرائت وصیت خط، وراث برای فروش اموال پدری متوجه شروطی از سوی پدرشان می شوند که… .

«حمید لولایی»، «هومن حاجی عبداللهی»، «اسدالله یکتا»، «حسین عابدینی»، «گیتی معینی» و «آناهیتا همتی» از جمله بازیگران این فلم سینمایی می باشند.

گفتنی است که قسمت اول «چند می‌گیری گریه کنی» در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فلم فجر توانست دیپلوم افتخار هیئت داوران را به دست آورد.

«حمید لولایی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1334 است.

وی کار تیاتر را در سال 1358 با ایفای نقش در نمایشی به کارگردانی مرحوم «رضا ژیان» و «سیاوش طهمورث» به طور جدی آغاز کرد.

«حمید لولایی» با ایفای نقش در سریال «فراموشخانه» به بازیگری تلویزیون روی آورد و با حضور در سریال «ساعت خوش» قدم به عرصه کمیدی گذاشت.

«خانه به دوش»، «سه در چهار»، «ترش و شیرین» ، «آژانس دوستی» و «خوش نشین ها» از جمله سریال هایی است که با بازی آقای لولایی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

«حمید لولایی» بازیگر سریال «خانه به دوش» بیش از 20 سال پیش + عکس

ابراز رضایت مخاطبان آی فیلم 2 از هنرنمایی حمید لولایی در خوش نشین ها

م ح/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر